Chciałbym Wam dzisiaj przedstawić kolejną spektakularną metamorfozę.

Oto metamorfoza Oli.

Staż w treningu siłowym to zaledwie 8 miesięcy, w czasie których postawiliśmy na trening z nastawianiem na poprawę wyników siłowych, przez co uzyskaliśmy znacząca hipertrofie we wszystkich dla sylwetki kluczowych obszarach.Celem Oli było przygotowanie się do startu w Debiutach 2015 W KULTURYSTYCE I FITNESS PZKFiTS w kategorii +168cm, które odbyły się 28.02 -01.03.2015!

Kluczowe ćwiczenia w planie treningowym Oli to:
Hip Thrust ze sztangą
Push Press
Podciganie na drazku
Back Squat

dodatkowo w planie znalazły się dwa treningi specjalizacyjne na pośladki.W czasie 8 miesięcy współpracy wypracowaliśmy całkiem niezły skok siły:

W Martwym Ciągu – z 40kg na 110kg
W Back Squat – z 20 kg na 50kg
W wyciskaniu — z 20kg na 50kg.

Oprócz treningu siłowego oczywiście kluczową sprawą była indywidualnie dobrana i zbilansowana dieta, którą modyfikowaliśmy w zależności od etapu przygotowań do zawodów. Co więcej mogę powiedzieć? Z Olą bardzo dobrze mi się współpracowało i jest pod wrażeniem jej siły i determinacji.